Subject: Elatisabi saamine kui teine osapool elab/töötab soomes
From: "Aksalu Liis" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Tue, 25 Jun 2024 14:42:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun Teie poole nõu saamiseks. Lastele on välja mõistetud elatis
lastele. Lapsevaem on pöördunud Soome Ulosottolaitos Utsökningsverket-i
poole elatise kätte saamiseks aga kuna teine pool varjab enda
sissetulekuid siis ei ole võimalik elatist kätte saada. Kas me peaksime
pöörduma Sotsiaalkindlustusameti poole või Soome Kela poole elatisabi
saamiseks?

Lugupidamisega

LIIS AKSALU

SOS Lasteküla Lõuna-Eesti programmi perede tugitöötaja

SOS Lasteküla Eesti Ühing

Lossi 47, Põltsamaa 48104

Mob: 5365 6002

 <http://www.sos-lastekyla.ee/> www.sos-lastekyla.ee

 <http://www.facebook.com/SOSlastekyla> www.facebook.com/SOSlastekyla